Back

Legislatie si documente necesare obtinerii avizului de mediu

HG 1076-2004
La solicitarea unui aviz de mediu, titularul planului/programului/amenajament silvic va depune la APM Arges următoarele :

               1. notificare ;

  2. anuntul de mediu nr.1(publicat în ziua depunerii documentației)

               3. anuntul de mediu nr.2(publicat la interval de 3 zile de anunțul

                   public nr.1)
               4. prima versiune de plan/ program/amenajament silvic + regulament local    de urbanism

               5. planse de localizare plan/program/ amenajament silvic

               6. dovada achitarii tarifului aferent analizei documentatiei-500lei(prin virament bancar/caseria APM Argeș) 

              7.Imputernicire în cazul societăților sau copie dupa actul de identitate în cazul persoanelor fizice

              8. Certificatul de înregistrare fiscal, în cazul societăților

Documentele prevazute mai sus se depun îndosariate.- DOSAR cu ȘINĂ

și scanate în fișiere SEPARATE(un document un singur fișier) pe CD

Documentele(l, 2, 4,5,7,8) in format electronic vor avea formatul PDF iar documentele (1, 4) SI FORMAT WORD.

Foarte important!

Operatorul economic  se va inregistra in SIM la adresa: http://raportare.anpm.ro   cu punctul de lucru pentru care  solicita actul  de reglementare. Pentru orice solicitare ulterioara va prezenta username si parola primite la prima inregistrare.

In cazul in care societatea nu este inregistrata in SIM:

  • imputernicire(pe CD: format pdf);
  • certificat de inregistrare(pe CD:  format pdf).